Ladda din Kraftamulett!

Fick ett brev av min mamma idag, och det var instruktionerna för hur jag laddar min amulett. Så jag tänkte dela med mig av det.

Förvissa dig om att du ej blir störd, lägg en vit duk på ett bord, placera ett ljus, ett glas vatten och en rökelse på bordet. Tänd ljuset och rökelsen, placera amuletten bredvid. Släck all belysning och ägna några minuter åt att tänka över det du vill att din amulett ska utföra.

När du är klar, ta en nypa salt och strö det sakta ner i vattnet- Tänk dig att vattnet fylls av ett gyllene ljus.
Stänk sedan lite av vattnet på din Amulett som också kommer att omslutas av det gyllene ljuset. Passera Amuletten genom röken från rökelsen för att rena den. Passera den sedan genom elden för att ta bort alla orenheter.

Din Amulett är nu helt renad från alla utomstående krafter och är redo att laddas för sitt ändamål.

Sitt ner och blunda, håll amuletten i din högra hand. Tänd dig en sfär av skinande vitt ljus som strålar åt alla håll ovanför dig. Koncentrera din energi på denna sfär, känn dess kraft och skinande ljus.
Föreställ dig en påle av vitt ljus som strålar ner från sfären och som sakta sjunker in i ditt solarplexus, laddar dig och formar en andra kraftfullsfär av gyllene ljus som värmer och uppfriskar dig.
Med all energi överförs detta gyllene ljus från din kropp och in i amuletten samtidigt som du föreställer dig det du vill åstadkomma.


Din amulett är nu laddad, tillåt dig några minuters vila och drick eller ät något för att komma ner på jorden igen.
Din amulett jobbar nu åt dig i samarbete med de kosmiska krafterna, så var beredd på att det kan hända positiva saker i ditt liv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0