Kim fastnade med huvudet i persiennerna

Godmorgon, själv vaknade jag klockan.. hm undra om det var 2,3 eller 4..
Jag vaknade nämligen en gång varje dom 3 timmarna.

Hur som helst så vaknade jag en gång av att det lät i fönstret och tänkte vad tusan är det som låter.
tittade ditåt och var suddig i ögonen "Jättenyvaken" får i princip gnugga dom 3 gånger för att fatta något.
Det är Kim som står i fönstret iallafall, och den lilla smartlorten har tryckt huvudet och ett ben genom persiennerna.
Han hade fastnat och försökte komma loss
, haha...
Liten smart kissemisse!


Nu ligger jag i sängen och väntar på att min pappa kanske dyker upp och installerar våran tvättmaskin.
Har egentligen inte mycket tvätt alls men man måste ju inviga den. haha..
BARA-FÖR-ATT!

Blir jobb halv 12 till 4 idag, slöa dagar har jag haft den här veckan, kanske jag var värd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0