City of angels-filmtips

Jag har nyss sovit och kollat på film.
Eller ja, jag kollade på film och sen pausade för jag hade tagit en tablett som man somnar gott av.
Så jag sov från typ 1 till kvart i 4, så otroligt skönt.
Sen så playade jag filmen igen och ja, jag måste få tipsa er om att kolla på den.

City of angels..
Kanonfilm om Ängeln Seth som är på jorden och ska hämta en döende man.
När han är där på sjukhuset så blir han kär i en läkare.

Ja sen så kan ni gissa er fram till resten. Människor ser inte änglarna om dom inte vill bli sedda.
Seth gör antar den största utmaningen, han ska bli människa........

"en enda kyss från henne, en enda smekning av henne är bättre än en evighet utan"



En kanonfilm, så otroligt mysig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0