Aldrig mer boka tvättid...

Hur skönt är det inte? nu står våran inte så vackra tvättmaskin i badrummet och glänser (inte).
Men fan, det känns hur skönt som helst, ALDRIG MER BOKA TVÄTTID.
Hur lycklig? LYYYCKLIG
.

Sen är det ju rätt skönt att hinna få en veckas jobb i förtid.
Ni fattar? Jag fick ett sms om att jobba hela nästa vecka i stan.
Jag njuter, då har jag i princip jobbat in min månad, jag lär ju komma upp i rätt många timmar iallafall.
Så nästa vecka blir jag på min favoritställe, bullerbyn.
Dock inte på "min" avdelning, men ändå!

Nu ska jag fixa lite och städa innan jag ska cykla iväg och jobba.
Sen tror jag nog att jag får en kväll med min Bella.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0