tv:dosornas new home!

hallå, håller på att städa än, antar att ni tänker "hur stökigt har dom egentligen?"
Men i detta fall är jag dålig på att hålla mig till en sak i taget..
Kom på en grej till soffan mitt upp i städningen, så jag måsta sätta mig vid symaskinen och sy den. Det blev en ficka som man hänger på soffan, som man stoppar dosorna till tv:n i.
Den fick ha samma tyg som soffkuddarna, så nu hänger den där.



Nu står iallafall Jonas vid spisen, han gör stek och potatis idag.
Vilken underbar man jag har alltså.
Jag fortsätter med mitt, städning och plock...

Kommentarer
Postat av: Carro

Guud vad du har de bra då som slipper laga mat. :)

Här får man jääämt laga mat! :(

2011-03-03 @ 08:10:49
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0