thailand

Om en halvtimme ska jag åka ner på stationen och lämna pappas bil.
Han kommer hem från Thailand, så han ska ha sin bil tillbaka.
Vad ska jag göra utan bil nurå?! förjävligt.

Men det är ju hans bil, så jag får gott och väl lämna den till honom.
Dels är den så klumpig också så det lär ju finnas bra mycket mer plats på gatan när bilen är borta.

Äh, nu är ju pappa hemma iallafall, får väl se om han har med sig presenten till Jonas.
Hoppas.. Så jag slipper leta i sverige.

Dags att klä på sig nu och dra sig mot tågstationen.
Sen ska jag tvätta, får iiiinte glömma.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du kan ju vara glad över att du har körkort i alla fall! ;P

2011-03-15 @ 11:25:53
URL: http://lisyia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0