sjuka drömmar!

Ja som rubriken lyyyder...
Herregud vad sjuka drömmar jag drömmer.
Inatt har jag hoppat på potatisar stora som bildäck, jag träffade Elvis Presley och hittade en cd-skiva som det stog "sagornas sanning" på....
Hmm.... Vart får man allt i från, och i denna röra så handlade egentligen drömmen om en kompis som var ute och övningskörde med en bil som egentligen inte fanns, så vi var tvungen att leta efter henne!

Nu fick jag ett sms av rekryteringen, " 14 biobiljetter till "hur många lingon finns det i världen", först till kvarn och jag orkar verkligen inte gå ner och hämta en. Så jag får faktist le ändå och tänka på att jag har en biobiljett i byrålådan, hehe!

Appropå hur många lingon det finns i världen, så är det ju Glada Hudik teatern, så jag längtar med spänning tills jag och Pernilla ska se den, att få se lilla glada hudik med kändisar och på film, its BIG!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jaa, det kommer att bli spännande att se den :)

2011-03-15 @ 12:04:39
URL: http://pernillanordell.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0