ordning och reda i smyckesröran!

Ja nu har jag suttit och plockat med smycken.
Har hängt upp halsband, vissa har hamnat i små påsar, och det är dom jag är rädd om!
Ringar har hamnat i min ask som jag fått av min mormor på studenten..
Det är inte alla ringar, har många som är stora som inte ens går ner i asken, haha...

Här ser ni mina smycken, ringarna är mina favoriter.
Bland dom finns namnringarna som jag och älskling gjorde i Thailand!
Sen favoriterna som är klockor. Tröttnar aldrig på dom, helt underbara!
Sen är det några guldringar, bland annat 2 stycken från mormor och en från farmor.
Har ni favoritsmycken?




Kommentarer
Postat av: Jenny

SVAR: Jag vet inte riktigt men hon är en blandras :)

2011-03-30 @ 16:16:17
URL: http://jennydrugges.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så snygga smycken du har särskilt ringarna gillar dem verkligen :)

2011-03-30 @ 16:17:11
URL: http://jennydrugges.blogg.se/
Postat av: mamma

<3<3

2011-03-30 @ 17:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0