My boyfriend have secrets..

Har precis petat i oss mat, spaghetti och köttfärsås och nu ska vi åka till Js mamma och pappa.
Han ska hämta nåt ägarpapper på bilen, ifall att grabben som köpte den kommer och hämtar den idag!

J berättade någon hemlighet, som jag självklart inte får veta, hur kul är det att veta?
Hatar när någon skriver "Jag vet något som inte du vet, du kommer märka sen" blabla bla.

SÄG FÖRFAN!!

Jag står inte ut att vänta på en hemlighet.
Så jag berättade för J vad han skulle få i present om en månad.

Hämnden är ljuv....



jaja, nu åker vi.
Ska köpa mjölk och glass, så man kanske kan göra någon god smoothie ikväll.
Eller bara ren glass, gött det med..

Vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: mamma

han är så go din pojkvän!!!! hahah klockrent Jonas.

Han vet precis vad han gör.

Bra att han håller dig på halster ett tag.



kram kram till er bägge

2011-03-16 @ 17:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0