Gifts from thailand!

Har precis hämtat upp pappa på tågstationen, och brun var han naturligtvis.
Jag som är förkyld och likblek såg verkligen svensk ut, suck.....

Jaja, hur som helst så hade han självklart med sig lite saker till sin söta dotter mig.
Även till dom andra två, men det var en annan sak!
En sjukt snygg Chanel plånbok RÖD som tusan får någon av mina systrar!!

Iallafall så hade han köpt presenten som jag skickat efter åt min söta lilla pojkvän som fyller år om en månad.
Peeeerfekt!
Och sen var det ju mina presenter:


3 stycken hårserum "for damaged and splitting hair ends"
Den stora ljusa:
Jojoba oil & Sunscreen
Den lilla: sunscreen & Vitamin E
Den svarta: sunscreen & vitamnin E

Spännande att känna dofterna sen, dom luktar alltid underbart alla serum från thailand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0