FINALLY!

så har mitt körkort kommit!
Eviga väntan va, efter mer än 1 år sedan jag tog det har det äntligen landat i min plånbok!

Även hittat bankdosan, så nu känns allt frid och fröjd.
Jag och Jonas ska enas om en serie som vi ska börja kolla på nu också.
Några tips? Något som är lite likt one tree hill eller O.C typ.

Ska använda mig av en nagelfil nu, intressant?
Men eftersom att när vi var i gävle så var det en nagel expert på stan som sa att jag hade " many problem nagel"
idiot tänkte jag, men inser att naglarna blir fina av min 6stegs fil.
Så därför tänker jag göra det en gång nu.

Fattar inte, ingen är intresserad av det här, men ändå skriver jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0