"att undanhålla är att bedra"

Har nyss kollat på en film
" Alla hans ex" eller " the little black book" som den heter på engelska.
Det är typ 3e gången jag kikar på den, och jag tycker fortfarande att jag känner igen mig i situationen.

Hur fan ska man kunna låta bli att inte vara svartsjuk på någon sin kille har älskat eller varit med?
Det finns inte.
Jag kommer nog aldrig kunna släppa det helt. Men man hittar inte någon som inte har varit kär i någon annan.
Jag får lära mig leva med känslan.


Kim och jag har lite mysstund i sängen, han sover gott än min lilla rackare.
Själv ska jag städa lite, boka tvättid, och sen dags för att börja med maten.
Tror jag ska bjuda min älskling på Bacon och Broccolipaj idag.
Men det tar jag upp senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0