An old photoframe, as new

Hallåpp galopp!
Nu har jag satt igång med städningen eftersom att blogg har varit ur funktion? knepigt.
Iallafall så har jag börjat städat, bäddat, plockat ren tvätten, och sådär, och nu håller jag på med alla kläder i sovrummet. Ska visa en bild sen på hur det ser ut alltså, hur mycket kläder som helst.

Innan jag började städa så pysslade jag ihop en liten fotoram, den var trasig, glaset är borta och sen var ramen sne. Så jag tog en tygbit ( samma färg som röda kuddarna i sängen) och satte i, sen tog jag ett snöre rakt över, och sen skruvade jag fast baksidan i ramen, så den håller ihop sig, den hade blivit lite oval liksom.

Så här ser det ut nu mera på våran sovrumsvägg, dock ska korten i den vara på mig och Jonas, men det får bli punkt nummer 2 faktist. Måste åka på pappas jobb och skriva ut före.




Nu ska jag återgå till städningen, så vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vet precis hur du känner dig!

Iallafall de där med att du känner dig som en toffel.

Jag menar, bara för att man skaffat pojkvän och delar sitt liv med honom så betyder inte de att man försvinner.

De var precis lika när jag blev gravid, i början hörde dom av sig, men sen vare liksom slut???!

Skit tråkigt. Jag förstår inte varför folk beter sig så?



Hahha, men de var väl den töntigaste kommentaren jag har hört :P

Jag hoppas du inte tog åt dig av den kommentaren för så vet jag att de inte är. Inte om man läser din blogg iallafall. :)

Skit i dom!!

2011-03-02 @ 16:56:27
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Caroline Mill

gud vad du är pysslig och duktig :D supersnyggt juu!

2011-03-02 @ 17:22:28
URL: http://carolinemill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0