fotoförstoringen är framme!

Herregud.
Idag kom min fotoförstoring och jag smådör av nyförälskelse.
FAN vad bra den var och fan vad fin den kommer bli i våran lägenhet.
LÄngtar tills jag köpt en ram nu så jag kan sätta upp den!

Hade en mysig kväll igår, var längesedan jag hittade på något riktigt på vardagar.
Hängde med Hanna och Carro igår, gick på stan och käkade på Hot chili, sen drog vi hem till mig och bytte om.
Sen spelade vi kubb i borgarparken med Elise och johan x3 och några fler.
Jag suger men det är väl inget nytt, bryr mig helt enkelt inte heller ;) Fanns ju fler som hade livets lycka vid träff av kubb pinnarna.

Sen drog vi till donken och satt ett tag sen åkte vi dubbelt så många som det finns platser i en bil.
Jag var livrädd och allt var spännande. Men fan det var sjuuukt roligt.
Egentligen var det inte ett dugg kul, men umgänge gör allt kul.

Nu har jag legat i sängen med kärleken ett tag, slöat lite.
Får se om det händer något ikväll eller inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0