släng dina dyra schampoon!

Ja alla tjejer i princip har väl provat mängder av olika schampoon som passar just sitt hår.
Åtminstonde är jag en av dom...
Man provar dom dyra som ska vara "SÅ BRA", och man provar dom billigare som sägs vara skit.
Men jag tycker aldrig att jag hittar vad jag söker, mitt hår känns aldrig sådär jättebra!

Nu har jag provat på Barnängen schampoo och balsam och jag har faktist hittat rätt.
Mitt hår har aldrig känts så här bra..
Varför lägga ut pengar på massa dyra schampoon när det finns för 20-30kr?


Kommentarer
Postat av: Carro

Ååh jag har heller aldrig hittat de rätta shampoot.

Men jag vet inte, man kanske borde använda de ett tag för att man ska se skillnad.

Just nu sätter jag ofta upp håret i en toffs hela tiden för de är bara ivägen och de blir sååå himla varmt med utsläppt hår. :P

Har för mig att jag provat barnängens också, men ingenting funkar på mitt sönderblonderade hår. Måste nog färga de brunt igen, eller mörkrött. De trivs mitt hår i :) Inte blond! Huua, blir ju som gummi...

2011-07-02 @ 23:13:33
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

Ååh jag har heller aldrig hittat de rätta shampoot.

Men jag vet inte, man kanske borde använda de ett tag för att man ska se skillnad.

Just nu sätter jag ofta upp håret i en toffs hela tiden för de är bara ivägen och de blir sååå himla varmt med utsläppt hår. :P

Har för mig att jag provat barnängens också, men ingenting funkar på mitt sönderblonderade hår. Måste nog färga de brunt igen, eller mörkrött. De trivs mitt hår i :) Inte blond! Huua, blir ju som gummi...

2011-07-02 @ 23:13:34
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0