Zac Efron är inte snygg....!

Den gamla hyllan i badrummet SÅLD för 100kr till min syster.
Härligt, får man bort den också liksom!

Nu tänker jag inte städa mer idag, trots all kattsand på golvet, Kim är ju expert på att skvätta *less*
Men jag tänker trotsa det, för jag tänker krypa upp bland kuddarna och kolla på en film och äta popcorn.
J är och tränar och jag unnar mig lite mys. hihi....

Så, idag blir det Charlie st. Claud, Zac Efron, han är inte snygg som dom flesta säger.
Men jag ska undersöka om detta är en bra film.

Nu hoppas jag på att popcorna är underbara!



Kommentarer
Postat av: mamma

ok, hur tänker hon få hem den då??? tillsammans med tv´n hahah spännande.

det blev jätte snyggt i badrummet...

kram kram

2011-01-26 @ 21:40:23
Postat av: Josefine

Zac Efron är snygg!

2011-01-27 @ 00:45:46
URL: http://nilssonjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0