Rasmus, 6 dagar...

Igår hade jag och Jonas sovmorgon, eftersom han var ledig.
Dock är han jätteförkyld och snarkat hela natten, så min sovmorgon slutade klockan 3 på natten. Suck

Men vi sov ut, låg i sängen lääänge och tittade på film och kramades.
Sen klev vi upp eftersom vi skulle åka till Gävle och hälsa på min nya lilla kusin och mamma.
Så vi packade oss in i bilen, hämtade upp Jimmy och drog iväg mot Gävle.




faster(min mamma) är ju publikvärd på Brynäs hockey, därav reflexväst..

världens finaste killar

Rasmus har även kläderna han fått av sin underbara kusin ;)

jag och gofisisen min...
det är farligt att ge mig små barn, blir ju helt till mig och kan inte släppa iväg dom.

Någon mer än jag som verkligen  ä l s k a r  barn?



en skriven regel:
Man får inte åka förbi MAX utan att äta där.

Kommentarer
Postat av: mamma

MMM din mamma!!!!!! kram älskar dig.

2011-01-07 @ 11:24:14
Postat av: Carro

Här har du en till som verkligen älskar barn!!! :D



Gud jag kommer ju inte kunna släppa iväg den nykläckte (lillasystern) sen när den (hon)kommer. :P

Jag kan knappt låta bli Ebba, synd bara att hon sin egna lilla vilja nu. :P hihi...

2011-01-07 @ 12:00:57
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0