Kattracka!

När jonas åkte till jobbet idag var Kim jobbigare än någonsin!
Tror inte han låg still en sekund. Han klättrade på hyllorna, välte ljusstaken, drog ner klockan, krafsade på dörrar, sprang runt runt, hoppade på påsar, åt chips... det var bra mycket mer än så..
Jag försökte bli arg, skulle springa efter honom ner från sängen, Dock har jag sån jävulsk träningsvärk, så jag fick sitta kvar på sängen och skrika och sen försöka kravla mig ner från sängen och sen halta mig efter.
Ja... mina vader är som två säckar potatis... jävligt...

Men nu har han lugnat sig, startade kranen i badrummet, då kan han roa sig ett tag iallafall!
sen är det ju dags att kliva upp snart med.

Klockan 12 ska jag ner på stan och möta min bästa vän..
Vi ska iallafall baka idag, mysigt. Uppskattar alltid att ha dig vid min sida..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0