från basilusk till tavla

Hallå alla som orka läsa!
Idag är jag en bunt med trötthet, är otroligt slö och täppt i näsan.
Antar att det har med helgens fest att göra?
Är inte gjort för fest, det känner jag...

Ska alldeles strax fixa med tvätten och sen vänta på att J kommer hem med mjölk och glass.
Blir pannkakor till middag.

Sen vet jag faktist inte om jag ska våga mig på att träna ikväll, kanske får ta det en smula lugnt.
Så man inte förvärrar dom basilusker som redan vågat sig in i min kropp!

oh... Kom precis på att jag måste köpa fotoramar till Julias tavlor som jag har gjort!



Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: kan tänak mig det!:) kul med lagkänsla sådär:) jaså? men tjejerna i ditt lag, vill inte nån av dom börja gymma dÅ?:D

2011-01-24 @ 16:16:03
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0