first class

Nu har jag gjort min första lektion på CUL.
Det gick bra, klassen verkar bra och lugn..
Mindre bra var att det handlar om antiken, och att jag har ett prov på tisdag som jag inte har en aning om vad som kommer. Mindre bra också var att man använder ett system som heter first class, som jag inte heller vet ett S K I T om.

Kommer kanske igång med vanorna det här. Hoppas jag!
Men man ska väl kanske slå sig ner och plugga då, måste använda internet till fakta, eftersom man måsta köpa böcker, och jag hade ingen plånbok med mig..


Kommentarer
Postat av: Therese Bäckström

First class är jätte enkelt om du kommer in i de :)

2011-01-13 @ 13:37:02
URL: http://backstromtherese.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0