ensam...

Det är hemskt, men jag känner mig ensam.
Jag känner inte att jag gör något om dagarna, jag ligger hemma, jag är med min Jonas, jag ligger hemma, sover, äter...
Men jag är ensam.

Det gamla jag hade förr, det känns borta. Känns längesedan..
Jag hade dom jag verkligen levde för, men det känns långt borta.
bara för att jag har pojkvän..

Det är ett helvete att känna att allt försvinner för varje dag som går.
Jag tänker mig att folk ska höra av sig, men det gör dom inte.. MEN det gör ju inte jag heller...

Inget god jul, inget riktigt hej när man väl ses..
Jag saknar det för mycket för att orka göra något åt det..
Jag är 19 år, jag har många år kvar. Men dom åren hade jag hoppats på att det skulle vara Vi.

People always leave.
i hate this words.

'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0