bingolotto

Hej hallå alla som orkar läsa min blogg..
Igår hade vi fullt upp. Det skulle städas i badrum och i köket.
Så vi hade värsta sopstationen igår.
MEn det är fräscht iallafall!

Sen åkte vi till Jonas parents, skulle hämta vägghyllorna..
Eftersom vi ska sälja hyllorna i köket och vardagsrummet.
Så... Är någon sugen på billigt vitrin skåp eller ett annat skåp med glasluckor kan ni skriva till mig!
Får lägga upp bilder sen!

Sen kom vi hem, efter vi handlat lite.
Två binolotter kom med också, TYVÄRR ingen storvinst, ingen liten heller för den delen.

Sen så låg vi i sängen och kollade på one tree hill, eftersom Jonas zappade på tvn, och såg att det var one tree hill där, ett avsnitt vi inte sett, och fick världens avslöjande om serien... jag dör smått...

Anyway. Det är måndag. Jonas jobbar och jag ska träna fotboll ikväll.
Första gången sen i somras, då jag bara spelade en match typ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0