2010!

Får väl lägga upp en sådan här lista jag med, för lite omväxlingsskull!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Någonting garanterat, kommer inte på
2. Höll du några av dina nyårslöften? Troligen inte, eftersom jag inte ens minns om jag hade nyårslöften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jajjemen, Rebecca fick sin lille Douglas.
4. Dog någon som stod dig nära? Min älskade mormor...
5. Vilka länder besökte du? Cypern och Thailand. Kan räkna ett dygn i Österrike med.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Ja massor. Lite mera pengar kanske..
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? hm, svårt ändå.. har ju dåligt minne.
8. Vad var din största framgång 2010? Att jobba ensam i en butik.
9. Största misstaget? Sommarens bravader...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har ju mitt knä som jag inte vet vad jag har gjort med.
11. Bästa köpet? Kimmen.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder som vanligt..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? .Min underbara Jonas och vännerna
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Ingen speciell tror jag
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? sommaren gladare, vintern är jag alltid deprimerad
16. Vad önskar du att du gjort mer? Jag måste lära mig ta vara på allt.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ih.. druckit mindre alkohol?
18. Hur tillbringade du julen? I Thailand med världens bästa pojkvän och familj.
19. Blev du kär i år? Mycket!.
20. Favoritprogram på TV? Glee och one tree hill!
21. Bästa boken du läste i år? Har läst många bra, gömda, asyl, när ingen annan ser.
22. Största musikaliska upptäckten? ELIZA DOOLITTLE!.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Önskade mig ingenting.
25. Något du önskade dig men inte fick? Inget.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag jobbade tror jag, sen med Jonas.. Eller jag minns inte
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det finns det nog alltid.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Jag är mer vuxen, tar ansvar, bor ensam.
29. Vad fick dig att må bra? Jonas och Kim och Vänner, dom som alltid finns där..
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Lucas Scott.
31. Vem saknade du? Mormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0