Vila i frid

.
Berättade för tjejerna igår att jag drömmer mycket mardrömmar.   Jag har drömt mycket om Sandra, tex att jag träffar henne som i detta fall i Thailand, och hon frågar varför jag inte hejar, om jag inte ser att det är hon.. Jag ser ju det men hon är ju död, så jag vågar inte tro på att det är hon.

Inatt iallafall så drömde jag att min mobil ringde, jag kollade på den, det stog ett nummer och under det inom parantes ( Sandra moberg).. Jag börjar skaka när jag ser att hon ringer.

Jag svarar, och hon hälsar glatt, så som hon alltid gjorde. Jag gråter för att hon pratar, mamma tror att hon lever, men jag förklarar att hon är borta, och att hon ringer mig ändå, hon är liksom ett "spöke".



Faktist så har jag börjat fundera nu, om jag inte har fattat att hon är borta? att jag inte kan acceptera att hon är borta...
Jag kan liksom inte tro det, hon har ju funnits så många år av mitt liv, och liksom bara varit där och alltid gjort mig glad.

Det kan väl vara det? Jag måste börja acceptera allt, så kanske mina mardrömmar försvinner..
Egentligen vill jag ha kvar dom, för det är bara i drömmarna jag jag verkligen får se hennes ansikte, varenda liten millimeter av Sandra är äkta i drömmarna.

Sandra kommer alltid spöka hos mig, i mina drömmar. Antar att det är ett steg jag måste jobba på....


jag saknar dig..


Kommentarer
Postat av: mamma

Sandra, jag tycker du ska det det posivit i stället. Hon är med dig hela tiden, å hon visar det genom drömmarna för att du ska förstå det. Låt henne vara med, för det är det hon vill. Å hon vill att du ska känna att hon finns där bredvid dig hela tiden även om du inte ser henne.

Så låt drömmarna finnas kvar!! när hon vet att du vet hon är med dig så kommer drömmarna att börja blekna också.....

Kram älskar dig!!!!

2011-02-05 @ 11:12:53
Postat av: Caroline Mill

<3

kära sandra!



vad fint att hon finns i dina drömmar tycker jag, och jag tycker också hon ska få leva vidare i dina där, som din mamma säger :) kram!

2011-02-07 @ 18:31:33
URL: http://carolinemill.blogg.se/
Postat av: Denana

Hjärtat, jag förstår exakt vad du menar.



Men känner man sig inte som mest vilsen när man har vaknat efter en dröm där hon har övertalat en själv att hon fortfarande lever :(



Jag saknar henne med <3



Finns för dig, som du för mig.

Kramar till dig!

2011-02-08 @ 15:01:11
URL: http://denana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0