valentines day

uh. vad dålig jag är på att uppdatera. Ska bli ändring NU

Klev upp tidigare idag, klockan 8 nämligen, har varit arg på Kim hela morgonen, han är gratis nu!!
Så iallafall klev jag upp och satte mig och pluggade, har ju prov idag, jag som inte har pluggat något fick ta ett par timmar nu så jag hinner lära mig något!

Igår så hade jag och älsklingen mysdag.
Han kom hem, och hade med sig världens finaste blommor till mig.
Jag gjorde pannkakor till han (han gillar det) och hade även bakat en kladdkaka med ett hjärta på, som vi åt med grädde och chokladhjärtan och hallonhjärtan.

Sen kollade vi på en mysig film, "life as we know it" tror jag den hette. Den var skit bra.

ja, vi avslutade kvällen i kramar och pussar. och jag kunde inte få en bättre dag, med bara Jonas...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0