prov och jävlig tvättmaskin

Klev upp klockan 8 idag, eftersom jag är så duktig och inte hade pluggat till provet.. hehe.
Så min sovmorgon fick sitt straff för det, och klockan 13 var jag på skolan och gjorde provet.

Jaha tänkt jag när jag kollade på det, vad mycket det var jag hade glömt..
Men ändå svarade jag på allt, så jag måste ha lärt mig bra ändå i morse? coolt att man är lättlärd.

Men jag antar att jag får se det på resultatet igen sen..

Nu sitter jag i köket, har ätit choklad och lite red hearts sedan igår.
Har även tvättstugan, så måste kuta dit snart igen.
Tog tid på en av tvättmaskinerna där nere, SERIÖST 2 och en halv timme för en tvätt??!?!
Det är sjukligt.

På djupegatan tvättade maskinerna på 30 minuter? det är bra nog enklare..
Längtar efter våran tvättmaskin som vi ska få.


Ja.. jag är hungrig, har mättat mig med godis ( feel sick now ), det priset får jag betala.
Väntar in J som jobbar, vi ska tydligen äta tacos idag också, så mat blir det när han kommer hem..

Nä. orkar inte skriva mer skit nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0