no card, no money

Igår kväll var det fotbollsträning på Glysis.
Det var helt fantastiskt roligt men ovant att spela utomhus när man alltid tränar inomhus.
Nageltrång? Ja.
Jag måste ner på stan och kika på nya skor alltså. Klarar inte cupen annars!

Nu har jag och Pernilla vaknat. Jag och Jonas fick sällskap i sängen inatt. Mysigt!
Så vi ska väl sätta fart senare och gå ner på stan.

Har ni känt er naken utan bankomatkort?
Jag gör nämligen det, mitt ligger i Carros bil.
Så jag får springa in på banken hela tiden när jag vill ha ut pengar.

livet..

Jaja, åter till basen. Ska nog göra ett ryck nu!

Ps. KÄnner mig fortfarande ovan i brunt...

Kommentarer
Postat av: Karro

Fint på dig Sandra! :)

2011-02-02 @ 13:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0