mysdag

Igår hade jag och den bästa i världen myskväll, den första på hela veckan..
Hyrde film, åt godis och la oss i bra tid.

Idag har vi haft en tråkig söndag, egentligen inte tråkig. Men finns ju inget att göra då..
Så vi åkte till Jonas parents, där bjöds det på god mat, och mys. Jag rotade runt i Js mammas tidigningar, vad heter den, ljuva hem, eller sköna hem? jaja. En inredningstidning iallafall.

Nu har vi spelat bingolotto, ingen vinst. Alltid lika tråkigt, likförbannat så fortsätter man spela.
Beroendevarning? nej, men det är ändå ett sug.


Nu är det Wallander på tv:n, så nu ska vi krypa upp i soffan nyduschade och fräscha.
Ska pussa på min pojke nu.

The best in the world.
Du kommer aldrig undan mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0