mamma,pappa...barn

Ja, hur ska jag säga?
Jag är facinerad över hur barn tänker
, hur dom uppfattar saker.
Jennys dotter, eller Mats min tränares dotter vill säga.  Ida heter hon, hon leker mamma, pappa och barn.
SJälvklart, hon är ju i den åldern, 5 år?

Iallafall, så berättade Jenny att Ida leker det hemma, men hon leker att hon är Sandra och Jonas, vi är föräldrar.
Minns inte vad Jenny sa att våra barn hette, men så var det.

Fick ett sms nu av Carro, hon jobbar på dagis och jobbar på Idas dagis idag. Så skrev hon att Ida även leker Sandra och Jonas på dagis. Söt? JA!

Sen så hade ju
Carro råkat skvallra till Ida om att vi har en katt som heter Kim, så mycket troligt att hon vill att vi ska ta med Kim till henne nästa gång vi ska dit.

Hur söt är hon inte?



Jag undrar hur barn ser på äldre som är kära?





Kommentarer
Postat av: Tilda Larsson

Hejsan! Jag skrev ju att jag var intresserad av dina byxor so. Du ville sälja, gör du det fortfarande eftersom du inte har hör av dig, :)

2011-02-09 @ 13:03:22
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Idag när dom lekte så hette bebisen Enya som hennes lillasyster ;)

2011-02-09 @ 17:44:16
URL: http://carolinevedin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0