"lights in our windows"

tror jag kryper ner under täcket nu faktist.
Har laddat hem en film som heter "Easy A"
Så ska lägga mig och vänta på att min älskling kommer hem från sin träning om typ en timme eller något.

Sen har jag ju lektion i morgon, så det är bra att jag lägger mig tidigt då!
haha, vad töntig jag är. Vem av er vill läsa om VARFÖR jag lägger mig tidigt?
No big deal.

Godnatt alla som tänker vara vaken länge till!!



Justja, jag måste lägga in en bild på ljuslyktorna som jag har hängt upp i våra sovrumsfönster.
Hade inga ljuslyktor alls där inne tidigare, så det vart ju bra med dom i fönstret, eftersom vi ändå inte har gardiner som sitter på båda sidorna!




Kommentarer
Postat av: vicky :D

Hej, fin blogg!



Kika gärna in hos mig och lämna en kommentar

2011-02-23 @ 22:50:05
URL: http://gulalimen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0