Its a time called life, and i want to spend that time with you

Hola Jonas här, skäl några rader i Sandras blogg tänkte jag.. Sandra är världens underbaraste människa, är otroligt glad och stolt att jag får dela vardagen med henne, hon är kvinnan i mitt liv, helt klart!
Jag är lite småsjuk i skrivande stund och ligger i sängen, och mitt gohjärta har varit och tränat så hon hoppade precis ur duschen, hon är garanterat trött och sliten, men ändå så frågar hon om jag vill ha något. Så nu är hon i köket och donar på med något ätbart, som sagt en riktig kalaspingla!
Hoppas jag får dela livets alla dagar med dig Sandra, det är min dröm..

Its a time called life, and i want to spend that time with you


Kommentarer
Postat av: mamma

åh vad ni är goa mot varandra!!! blir så rörd!

Kram till er bägge!

Krya på dig Jonas!

2011-02-08 @ 23:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0