a day with B and J

Är hemkommen från Bella nu.
Har varit med henne och Jonna idag, inte gjort speciellt mycket alls.
Myst med hennes "råttor/hamstrar" och pratat massa skit.

Sprang ner på banken en snabbis, och sen tillbaka till henne, åt en varsin panpizza och sådär..
En helt klart slappisch dag!


Nu for Bella iväg för att träna några småtjejer, och hon har tvingat iväg mig på bockarna ikväll.
Ja, okej. Jag var väl lite sugen själv. Men nu skulle jag ju verkligen med, hon fixade några cider till mig också.

Nu väntar jag på att bfriend kommer hem, vi kanske behöver stoppa i oss något att äta.
Han har ju träning?

Typiskt att han vägrar svara på sms....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0