husvisning idag!

Inatt har varit en skräcknatt tror jag.
Jag somnade och vaknade vid 3, gick på toaletten sen gick det inte att somna om.
Kändes som om jag var hungrig, och timmarna gick.

Jag somnade inte förrän jonas åkte till jobbet vid 7.
Vela bara gråta!


Har iallafall varit med Bella på stan, vi kikade lite på de sista julklapparna och myste.
Sen köpte vi mat från pastavagnen. Där hände det något.

En man hade ramlat och slagit i ansiktet utanför dörren på hemköp. Det var blod fulla backen och då var jag seriös, det rann på backen.
Dom ringde ambulansen, "Ni måste komma till hemköp, det är en man som ramlat" Då hade ambulansen,elller ja växeln frågat efter adressen? Ja självklart så finns ju bara ett hemköp i hudiksvall så vart annars?

Hur som helst så sitter jag bara hemma nu,väntar på att kunna börja med middagen, sen väntas husvisning!




Kommentarer
Postat av: EricaPerzzon

Inte för att vara den som är den, men jag tror larmcentralen är i gävle så om den som ringde bara sa hemköp kan det lika gärna vara hemköp i gävle, därför frågar dom efter adress så att dom inte ska åka fel:)



/E

2012-01-04 @ 17:57:08
URL: http://ericaperzzon.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0