den eviga julstressen

Nej. Nej. Nej.
Jag måste sätta fart med julklappar. Egentligen så har jag faktist inte så mycket att köpa.
Mamma är klar, Emelie är klar. Johanna är inte klar. Jonas halvt. Pappa och farmor och farfar klar.
Sen köper ju Jonas åt sin familj. Så varför är jag stressad?
Känns som om jag inte fått något gjort. Jag bara häckar här hemma.

Jag borde ta mig en sväng på stan och få klart lite till. Så jag kan pusta ut lite och kanske börja inse att det snart är julafton och sen bara en månad kvar tills jag och hjärtat får semester i paradiset.
Det är våran belöning. Det känns så skönt.

Har ju inte hunnit med så mycket bloggande i helgen. Har varit fullt upp!
Fredag jobb, lördag jobb och personalfest ( ofattbart grym kväll ) och sen söndag jobb och där har man inte hunnit in med något vettigt inlägg.

Men så verkar det bli varje helg, överseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0