infection

Glömde bort att berätta.
Igår på den efterlängtade innebandyträningen så började jag helt plötstligt må dåligt.
Först tappade jag synen och sen hörseln på höger öra.
Jag svimmade nästan och var tvungen att gå och ta luft.
Sen vart jag otroligt illamående och ont i huvudet.
Fick vila och sen bestämde jag mig för att åka hem, sjuk känslan flög igenom mig.

Men idag har jag känt mig som vanligt, lite trött bara.

När jag låg i sängen och kikade på datorn så tog jag handen på örat, vilket resulterade i smärta.
Jag har världens infektion i örat, i ett gammalt hål som jag inte använt på säkert 2 år.
Det är lite svullet och klibbigt, och jag förstår det faktist för rötmånaden är ju här. Happy, not.

Men jag lär ju inte träna förrän dom där basiluskerna är borta, antar att det är därför jag känner mig dassig när dom kryper runt i örat och bildar infektioner....
småjävlar.

Nu har jag lastat på en skål med gammeldags vaniljglass och chokladsås.
mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0