"the exorcism of emily rose"

Nej den filmen var fruktansvärt vidrig.
Läskig och obehaglig, och jag kommer garanterat ligga på samma halva som Jonas inatt, haha.
Jag som inte ens kan kolla på Beck utan att vara rädd? hur fan kunde jag starta den här filmen?
Jag är efterklok ;)

Kul att vi ska köra hem pappa inatt till stugan, dvs till Njutånger och en mil utåt havet.
Okej jag vet inte om det är en mil, men det är långt.

Nu ska vi väl försöka hitta en film som inte är skrämmande.
Kanske en romantisk film passar mig just nu? så jonas får gå på toaletten ifred ;)

Vad gör ni en lördag kväll när ni inte super?
Ja, den statusen finns det gott om på facebook från alla Hudiksvallare...


Kommentarer
Postat av: Carro

Myser med nånting gott att äta, tittar på en film eller om de går nåt bra på tv:n, spelar nå roligt spel med trevliga vänner :)

Ja de finns mycket att göra även om man inte är ute och super!

2011-04-10 @ 10:31:03
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

De ÄR mysigt! :)

Hur mysigt som helst faktiskt!

Men ni kommer till hus ni också så småning om.

Vi har också bott i lägenhet, två gånger... och den första gick de ju inte ens vara i, man gick ju på varandra så fort man skulle gå nånstans. Sååå trångt var de!



Ooh springtur lät ju nice.. skulle också behöva de, men känner mig liiiite för klumpig för de :P

2011-04-10 @ 11:00:02
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hej sötan! :D

Vad händer hos dig? :)



Kram

2011-04-10 @ 13:18:15
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0