Slutkonsert

Har varit på musik på gymnasiets avslutningskonsert.
Vad kan man säga om den? Jo den var väl OKEJ, men jag har väl sätt bättre :)
Men ja, jag kan säkert inte göra det bättre, så jag ska väl inte säga något.

Nu har jag slagit mig ner i soffan, ska ta en skål glass tror jag, och sen kolla på skilda världar.
Jonas har träning, och jag har inget att göra, så jag får faktist lov att tjuvstarta utan honom.

Nu får jag inte skriva mer på tangentbordet, Kim har varit ensam i princip hela dagen.
Jag har jobbat HELA dagen, 07.30-17.00
Så nu tar han bort fingrarna hela tiden från knapparna.
så det är bäst att jag tar tag och kelar lite med honom också.


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha din "missemissen" är helt väck ju :)

2011-04-14 @ 18:22:23
URL: http://lovelylittleheartbeats.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0