skilda världar

hallå i kvällsmyset!
Jag och Jonas har nyss blivit ensamma.
Vi tog fram fia med knuff och kalaha, så vi har spelat lite spel.
Som vanligt vinner han på fia, och jag på kalaha.
Tur att vi får vinna en gång var så ingen blir sur, haha

Nu sitter han och kollar på BigBrother, vilket jag tycker att det SUGER.
Det är verkligen inte bra alls, finner ingen anledning att kolla på det.
Därför tänker jag nog ta och göra kväll snart istället.

I morgon hoppas jag på att få jobba lite, skulle vara skönt att komma igång.
Nej, nu blir det nog sängen, är faktist riktigt trött..
Eller så är det bara för att jag verkligen inte kommer på något att göra just nu.

Just det, jag håller på tar hem en kanonserie.
Hur tusan jag nu vet det, var ändå rätt liten när det gick, jag kollade men fattade nog knappt hälften.
Liten och dum som man var...
Jag tänker iallafall återse serien igen så fort den är hemma hos mig, och det är SKILDA VÄRLDAR

Har du sett skilda världar?


Kalaha är ett gammalt gammalt spel, spelats världen över.
Jag spelade det mycket som liten på fritids, nu spelar jag det bara-för-att

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0