sandiga chokladkakor är min favorit.

ja nu har man gjort en dag igen..
Har mestadels varit ute idag, i regnvädret..
Ja jag kan inte räkna alla sandiga chokladkakor jag har bakat, eller alla chokladbollar(av sand) jag har köpt idag.
Eller varför inte alla såpbubblor jag har blåst...
Helt fantastiskt roligt att vara med äldre barn som pratar om att "köp min blåbärs soppa"  som egentligen bara består av survatten och sand i kombinerat med en lerig jordklump.

oj oj oj, jag lär ju somna gott. Jag mår fantastiskt bra med att jobba med barn!

Jonas är på väg hem snart, han ska handla så ska vi äta pannkakor.
Han föreslog fläskfilé och potatisgratäng. Men det är ju synd på en torsdag, då man kan äta lite finare på helgerna.
Eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Carro

Gud vad gott med fläskfilé och potatisgratäng. MUUUMS! :)

2011-04-08 @ 09:32:13
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0