ögonfrans i pizzan vill alla ha?

Fan vilka härliga brudar vi spelar med alltså.
Att vinna med 9-0 är så fruktansväääärt bra, så härligt gäng.

Ja, jag kan också meddela att vi käkade på Amandas pizzeria efter matchen.
Själv fick jag en ögonfrans med mascara på, under en svamp.
Och att det var en frans med mascara vet jag för att vi petade den åt sidan och drog med gaffeln på de.
Ja det lossnade faktist svart från den.
Tack för pizzan, snuskisar!!!

Nu ska jag och J ladda hem en bra film. Kanske inte är bra att skriva ut på bloggen att man tankar från internet?
Men skitsamma, dom får ta mig.


Kommentarer
Postat av: Carro

Var glad att de var en ÖGONFRANS. Tänk om de varit nåt annat hår menar jag :P

2011-04-09 @ 20:46:30
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0