jag gillar inte att vara tjej

Jag gillar verkligen inte det här med att vara tjej.
Fantastiskt hur världen kan gå emot en, en vecka i månaden.

Jag vaknade idag, min mage höll på rinna ut ur sig själv och vända sig ut och in.
Har sån fruktansväärd mensvärk.
Tycker synd om barnen på jobbet idag, dom lär ju inte tycka om mig särskilt mycket ;)

Hur som helst, jag får bita ihop!
Får se om vi åker ner till mamma i gävle ikväll också, vi ska lämna våran gamla soffa och då sover vi nog över där också. Mysigt tycker jag!

Nej, dags att fixa sig klart och äta någon frukost kanske.

Kommentarer
Postat av: mamma

Mysigt tycker din mamma också!!!!!

Kan ni ta med er min gamla soffa till Hudik när ni åker hem igen?

Den ska till Bergsjö.

Kram kram

2011-04-21 @ 08:37:24
Postat av: Anette Sundqvist

Jag ville ju oxå träffa er.... :( Kramiz vännen!!!

2011-04-21 @ 10:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0