en skokartong, eller en rostig hink

Nu är det dags att krypa in i bilen och fara och jobba!
Till jobbet får jag köra en mercedes från 68 (tror jag), inte varje dag man har en sådan bil.
Egentligen är den skitful, men vafanaaa alla kollar på den när man kör.
Då känner man ju ändå sig lite häftig ;) haha!

Okejdå, jag bryr mig inte ett skvatt, kan lika gärna köra en gammal skokartong eller en rostig hink, bara den rullar framåt.
Men inte idag inte...

Jaja, har inte tid att sitta här mer, vi hörs mer senare!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Carro

Men då har du ju iallafall små solstrålar runt om dig :)

2011-04-07 @ 09:38:28
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: mamma

Men den är ju jätte fin ju!!!!

Dom tittar för att det är en kult bil.

kram på dig!

2011-04-07 @ 14:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0