belöning

efter allt städande slår vi oss ner i soffan med en skål glass.
Det får bli lite som en belöning för det här.
Älsklingen klämde ifrån sig " nu har jag ont i huvudet " och med ett litet hundvalpsöga.
Så det var bara ge med sig att det får räcka för idag.
Stackars pluppi....

Jaja, kanske drar igång en film, något jag är dålig på att kolla på.
Igår somnade jag när vi kollade, J kollade klart och kollade även på bigbrother och sen även jägarna.
Undra hur tidigt jag somnade egentligen? haha
Jag måste vara världens tråkigaste ;)

Nej, nu tar jag och går all in för soffmys!

Kommentarer
Postat av: Carro

Precis sådär är jag också, är nästan inge roligt å hyra film för de slutar alltid med att jag somnar.

Skit tråkigt!

2011-04-26 @ 10:05:56
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0