a wonderbar helg!

Ja helgen i sig har varit heeeelt underbar!
Har haft fotbollscup i bergvik, i ett helt fantastiskt soligt och varmt väder.
Alla i laget är solbrända i ansiktet, kanon!

Vi tog oss till final igår, men slutade som tvåa efter straffar, men vi är nöjda.
Jag iallafall, eftersom vi är division 4, och dom andra var division 3.

Igår fyllde min älskling år, jag missade alla gäster tyvärr, men jag hann hem i rätt bra tid ändå.
Så vi myste lite i soffan innan jag slocknade halv 10, haha...
Jag är så kvällstrött ;)

Nu idag är det dags för jobb, har ju jobb hela veckan nu, det känns så skönt.
Dags att äta frulle och göra mig i ordning också. Men jag börjar inte förrän om 2 timmar, så det är skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0