Somliga går i trasiga skor

Det finns någonting jag verkligen saknar. Något jag trodde skulle vara "för evigt" eller åtminstonde ett par år till.
Det var dom som jag delade mina 3 år på gymnasiet med.
Vissa pluggar, vissa går i skolan igen, vissa jobbar, vissa gör ingenting alls kanske. Kanske vissa går i trasiga skor?
MEn jag vela verkligen att vi skulle hålla ihop. Vi kanske ses ibland, men ibland räcker inte. Vi har tagit ett stort steg, steget in i vuxenlivet. Det är nu allting ska börja hända för oss, det är nu vi verkligen skulle behöva hålla ihop.
Vissa vill plugga klart, medans vissa andra vill ta steget in och bilda familj.. Varför kan vi inte dela allt det tillsammans?

Det är något jag verkligen saknar, dom jag träffat i princip varje dag i 3 år..
Det är något jag saknar

Kommentarer
Postat av: Josefine

Love you <3

2010-09-08 @ 12:33:07
URL: http://nilssonjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0