underbar begravning





Vacker begravning, mormor är nog glad nu..
Sången gick bra även fast min och Alindas halsar inte var 100% okej. Men det höll..
Även om jag bad mamma filma när vi sjöng, så glömde hon naturligtvis mormors favoritlåt Amazing Grace, så vi fick spela in den hemma hos morfar sen.
Även fast det är så sorgligt, så finns det många skratt att göra sig av med..
Mormor, du var vacker. Du är vacker. Himlen har blivit en underbar människa rikare.
Nu slipper du alla sjukdomar.
Du har det bra. Jag vet det.

Det kommer iallafall komma upp lite filmklipp sen på allt.

Mormor, sov gott, det här var slutet av våran saga.
people always leave

xoxo
i love you.
sandra


Kommentarer
Postat av: Carro

Meen uscha.. jag beklagar! :(

Min morfar har också dött, och farmor OCH farfar. Så jag har bara mormor kvar.

Men hon är bättre nu. En infektion i kroppen och lugninflammation. Plus att hon har kol (hur de nu stavas) så allt blir värre av de. :( Men hon är på benen iallafall. Men är fortfarande kvar på sjukuhuset.

2010-10-22 @ 20:43:06
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja, det var en fin begravning å in sjöng bra du å Alinda. Mormor är jätte stolt över att du sjöng på hennes begravning.

Det gick lite fort när ni skulle sjunga, jag fick inte med början Amazing Grace, men lite finns det från kapellet också på den låten.

kram Älskar dig.

2010-10-23 @ 08:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0