träning och soffmys

Idag tränade jag med Jossan och Pernilla, det blev 50 längder och sen lite bubbelpool och sen bastu, känner mig som en ny människa. Välbehövligt att röra på sig ibland!
Nu ska jag bädda ner mig i soffan, kolla på One tree hill, som jag redan sett 3 gånger typ. Men sowhat, lika bra nu ändå. Jonas gillar det också så ;)
Kanske ska vi äta lite glass?
Jag har ju kommit på den dumma idén att inget godis eller socker och onyttigheter på vardagar, för då får vi böta 20 kr. Men idag känns glass bra. hehe.

I morgon kommer Alinda hit, vi ska träna på lite låtar som vi ska spela på mormors begravning.
Känns som om jag inte kommer göra bra ifrån mig, men jag vill göra det för hennes skull. Vi får iallafall hoppas på det bästa, hon är värd allt!

Nu måste jag gå till Jonas i vardagsrummet, sen göra kväll. Funderar på att börja städa ur lägenheten i morgon. Men då måste jag kliva upp när Jonas åker till jobbet, så jag kan skjutsa han och sen ha hans bil hela dagen.
Orka? Orka inte?
Bra fråga.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0