stora planer

Nu har våra planer börjat, till veckan ska jag och Josefine börja simma. 
Vi ska ta några längder, antar att jag kommer orka 1, och sedan bubbla lite, och basta. Vilket spa paket!
Där får man sin träning, sen avslappning för att sedan bränna finnar och gammal hud i bastun. HOW PERFEKT!

Jag längtar faktist, eftersom jag lagt av med både innebandy och fotboll, och iförsig allt som har med träning att göra.. Så nu vill jag komma igång, simmning är ju nice. Då kan man extraknäcka på Bondi Beach sen, ska bara lära mig surfa! :)

Appropa Bondi beach så ser det föööööör härligt ut att kunna jobba på en strand. Jag som är galen i värme skulle ju må som handen i handsken där! Det vore något för Sandra Westlin!

Kom även på att jag vill ha en ring, en som man har två fingrar i, magiskt läckert.
Ska ta och köpa Kenzas design faktist, den är för snygg.. Den bruden kan hon!

Nu stänger butiken om 14 minuter, då ska jag hem och äta Jonas hempizza, fredagsmys.
Fast inte, han ska träna och jag ska mysa med mina tjejer ikväll, så jo. FREDAGSMYS!!

Nu stänger vi om 12 minuter, så nu ska jag ta och städa disken och sen packa ihop lite. I morgon är sista dagen innan vi byter lokal... SPÄNNANDE!

Apporpå tandkräm, så snöar det lite varstans i sverige idag, det betyder att snön kommer närmare och närmare!
Vilket betyder att jag blir olycklig.. egentligen lycklig. Vill ha december och thailand NU!

peys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0