knark och knark



Dagen igår var ett rent helvete.
Jag jobbade, hade en bra dag och sålde hyffsat bra i butiken..
Jonas hämtade mig(som vanligt) när jag slutade, för att köra mig till Djupegatan och hämta ut mina nya skor, jag kände redan då att något var irriterande.. Jag fick mina skor iallafall..
Sen åkte vi upp på dollar, för jag skulle köpa nå fina glas som jag kunde göra egna ljus i, Fick lite ljusmassa av Kerstin, så måsta fixa det också..
Jag var sur KONSTANT igår..

När jag skulle hälla i pasta i kastrullen hällde jag i ett halvt kilo, för 2 personer.
Allting vart bara kiss och bajs, så jag vela gråta hela tiden..
Det som var mer irriterande var ju att Jonas och Linus satt och skrattade åt mig, i eländet.

Jag vet inte vad det är som spökar i mig, jag är ju hejdundrans förkyld, och har varit det en månad om inte mer, och det blir ju tamefanken aldrig bättre. Och till råga på allt så har jag ju mina bröstsmärtor.
Har ont i utsidan av båda brösten, inte lätt och skönt när man vill ligga och sova, och inte kan ligga på mage eller på sidan för då känns det som om innehållet i brösten sakta pyser ut i sidan. AJAJ-

Nu lever jag iallafall på Otrivin, världens bästa nässpray.
Efter allt helvete med maten igår så lånade jag Jonas bil och åkte runt i hela stan för att leta Otrivin Menthol, den är superbra.. Men jag började på ICA maxi, där fanns det bara Renässans Plus, jag köpte den ifall att inte statoil hade nån bättre. Men när jag kom på statoil så hade dom ju kära Otrivin.

Så jag kunde iallafall somna efter ett tag igår. Men det tog tid, alla jävla spökerier.. Nu får det vara enough!!

tjing


Kommentarer
Postat av: zandra

sv: Kul att du vill vara med!

Kika in senare ikväll för att se om du vann :)

Vinner du inte idag kommer en ny chans imorgon!

2010-10-06 @ 12:26:06
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Carro

Hon har redan en trehjuling ;) En motorcykel. Hur coolt är inte derå? ;)

2010-10-06 @ 12:50:26
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0