KIM

Igår efter en rent ut sagt förjävlig da5g så ringde Jonas till en tjej som hade kattungar.
Jag hade sett dom på blocket, en 50% maine coon och Charmör någonting, åh vilken kille!

Vi kom hem,han sov lite i syrrans knä, sen busade Jonas med honom lite. Sen när vi gick och la oss vid 11 så låg han på en filt på andra sidan sängen (dvs en 90 säng, eftersom jag och Jonas bara använder halva) och han sov HELA natten!
När Jonas klev upp sen vid halv 7 vela inte Kim somna om, så då höll han mig vaken istället.
Han vela att jag skulle kela med honom hela tiden, jag som somnade runt halv 3 var jättetrött och vela sova mer,men småbarn är ju småbarn. Så då fick jag kela lite med honom.

När han åt i morse passade jag på att klä på mig, men då vart han rädd och började gråta, stackarn blev ju ensam i köket.
Undra vad han säger nu, när han ska vara ensam i 5 timmar, tills Jonas kommer hem.
Stackars kimmieboy.

Får komma en bild på honom senare idag, eftersom jag hade kameran kvar på jobbet när jag åkte till morfar..
Känns fortfarande overkligt att jag såg mormor på sängen alldeles vit .. ryser.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0